Termeni si conditii



   Site-ul www.OKapa.ro apartine firmei S.C. SIAR Systems S.R.L. cu sediul in Brasov, str. Rosiorilor, nr. 32, jud. Brasov, avand CUI: RO19104924, inregistrata la Registrul Comertului J08/2404/2006, societate prin care se vor emite toate documentele comerciale.

Utilizarea site-ului de comert on-line www.OKapa.ro implica acceptarea prezentilor termeni si conditii. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor, a politicilor de confidentialitate si a politicilor de cookies.

S.C. SIAR Systems S.R.L. isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor termeni si conditii, precum si ale ofertei, a structurii site-ului etc., fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor. De asemenea, S.C. SIAR Systems S.R.L. isi rezerva dreptul de a corecta eventuale omisiuni si erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de dactilografiere, sau erori ale produselor software.

S.C. SIAR Systems S.R.L. isi asuma dreptul de a-si selecta clientii.

Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile, de fiecare data cand folositi acest site. Continuarea folosirii site-ului implica acceptarea acestora.

Politica de preturi

Produsele comercializate prin intermediul www.OKapa.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului (cu exceptia celor care sunt vandute ca fiind resigilate sau Second Hand - SH) si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala, conform legislatiei in vigoare. Produsele si serviciile sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil. Din acest motiv S.C. SIAR Systems S.R.L. isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in oferta noastra curenta sau a importatorului si de a comunica clientului indisponibilitatea pentru livrare a unui produs chiar daca pe site apare cu status in stoc. Vanzarile produselor se fac prin mai multe canale (on line si off line) si din aceste considerente situatia stocurilor nu este actualizata in timp real.

In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse/promotii au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul telefonic/e-mail in cel mai scurt timp, despre eroarea aparuta, daca produsul nu s-a livrat inca. In cazul putin probabil in care pretul este eronat, intotdeauna se considera pret final cel acceptat de catre client in cadrul discutiilor purtate cu consultantii nostrii de vanzari.

Preturile sunt actualizate periodic, includ TVA (19%) si nu includ costurile de livrare.

Inregistrarea comenzii nu reprezinta si confirmarea acesteia. De asemenea, inregistrarea comenzii nu reprezinta nici Factura Proforma. In nici un caz nu se va face plata in baza comenzii. Dupa preluarea comenzii, aceasta va fi procesata de catre operatorii nostri in vederea confirmarii si stabilirii detaliilor de livrare.

Livrarea comenzilor

Livrarea comenzilor in Brasov si Sacele (jud. Brasov) se face in decursul zilei in care comanda a fost finalizata si confirmata, daca finalizarea a fost efectuata pana la ora 12:00 sau in termen de 24 de ore (o zi lucratoare) pentru comenzile finalizate dupa aceasta ora.

Livrarea in restul tarii se face in termen de 24-48 de ore (1-2 zile lucratoare) pentru comenzile finalizate si confirmate pana la ora 12:00 si in termen de 24-72 de ore (1-3 zile lucratoare) pentru comenzile finalizate dupa aceasta ora. Costurile de transport pot varia in functie de destinatie, de greutatea si marimea coletului. Tarifele de transport sunt stabilite de catre firmele de curierat si pot fi achitate la DESTINATIE (de catre client) sau la EXPEDITIE (caz in care costurile de transport se vor adauga la valoarea facturii atunci cand este cazul). Mai multe detalii gasiti in pagina noastra dedicata transportului.

Documentele aferente produselor achizitionate (factura, certificat de garantie, etc) sunt livrate de impreuna cu produsele comandate si/sau pe adresa de e-mail pe care a-ti folosit-o la crearea contului.

Modalitati de plata

Plata in numerar: acest tip de plata este acceptat atunci cand livrarea se face direct de catre angajatii firmei S.C. SIAR Systems S.R.L.

Ordin de plata: inainte de a face plata prin virament bancar (ordin de plata) va rugam sa asteptati confirmarea ca toate produsele din comanda dumneavoastra sunt pe stoc si pot fi livrate. Veti primi aceasta informatie in scurt timp dupa ce comanda a fost inregistrata. De asemenea, factura proforma sau fiscala o veti primi prin email in format electronic. Produsele se livreaza dupa ce s-a efectuat transferul si acesta a fost confirmat de catre banca.

Plata ramburs la livrarea coletului: plata se face la curier in momentul in care vi se livreaza coletul cu comanda dumneavoastra. Factura aferenta sumei achitate se afla in colet, iar chitanta va fi emisa de catre curier. Taxele pentru modalitatea de transport/plata aleasa vor fi adaugate la valoarea totala a comenzii.

Garantii

Produsele defectate in perioada de garantie vor fi aduse personal sau expediate printr-o companie de curierat pe adresa societatii. Produsul va fi insotit de o descriere scrisa a defectului reclamat, de o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Produsele se predau sau se expediaza ambalate corespunzator, insotite de toate accesoriile. Costurile transportului sunt in sarcina clientului. Timpul de service se calculeaza din momentul in care produsul a sosit la sediul S.C. SIAR Systems S.R.L. si pana la momentul in care produsul a fost predat clientului, reprezentantului clientului, companiei de curierat (pe baza documentului de transport) sau pana in momentul in care S.C. SIAR Systems S.R.L. notifica clientul prin email. La cererea clientului, produsul poate fi expediat pe cheltuiala acestuia la orice adresa, prin curierat rapid.

Promotii si concursuri

S.C. SIAR Systems S.R.L. stabileste regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizam. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti numai prin intermediul email-ului sau al website-ului propriu. De aceste promotii beneficiaza doar comenzile care respecta intocmai regulile afisate pe website. De asemenea promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate de catre companie in perioada de timp specificata in regulament si in care promotia este valida si numai in limita stocului disponibil. Nu garantam disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promotie si o putem intrerupe sau anula in orice moment fara nici o notificare prealabila.

Politica de returnare

Clientul poate denunta unilateral contractul fara a invoca un motiv in termen de 10 zile lucratoare cf. ord. 130/2000 completata de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta, numai in scris si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 10 zile, numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente, adica acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum (in cazul consumabilelor).

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. SIAR Systems S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

Conditii legale

www.OKapa.ro functioneaza conform tuturor prevederilor legale ale Statului Roman.